Fitnes trendovi koji vladaju u Beogradu

Fitnes trendovi koji vladaju u Beogradu

Veliki broj pobornika vežbanja polazi od pretpostavke da je samo treninzima moguće doći do brzih rezultata i postići ostvarene ciljeve. Takođe, zbog nedostatka vremena i brzog načina života, ljudi sve češće imaju želju da u teretani provode što manje vremena i da im je ona u neposrednoj blizini stana, posla ili fakulteta. 

Srećom po sve one koji tako razmišljaju, savremeni trendovi u fitnesu su upravo treninzi koji su izuzetno efikasni i za koje nije potrebno izdvojiti previše vremena, a zahvaljujući praćenju svih tih trendova i u Beogradu ljudi mogu da pristupe različitim sportskim objektima koji im najviše odgovaraju po pitanju raspoloživog vremena, trenutne lokacije, ali i fitnes programa koji se nudi. 

U nastavku teksta, saznajte koje fitnes discipline i filozofije treninga sve više dobijaju na svom značaju u Beogradu, što potvrđuje i veliki broj pristalica takvih programa.

#1 Biofit treninzi i povezivanje sa prirodom

Ono što je globalni trend i što se trudi sve veći broj objekata za vežbanje da implementira u svom unutrašnjem prostoru, jeste vežbanje u skladu sa prirodom, odnosno u prirodnom okruženju. Sve je više onih koji žele da vežbaju u prirodi i tako na pravi način usklade svoj duh i telo, što značajno pomaže prilikom postizanja željenih rezultata. 

Naš sagovornik na tu temu bio je Matt Morley, Biofit.io, koji nam je detaljno objasnio šta zapravo predstavlja njegov koncept vežbanja u prirodi i zbog čega je sve važno da izađemo iz zagušljivih teretana i svom telu tokom napornih treninga podarimo čist vazduh i prijatno prirodno okruženje

Pozitivna stvar, jeste što se u Beogradu može naći više od 50 teretana na otvorenom, gde ljudi imaju priliku da vežbaju. Pronađite sebi najbližu – Košutnjak, Banjička šuma, Ada Ciganlija, Hajd park, Tašmajdan, Avala i neka druga lokacija su tu za vas i vaš trening u harmoniji sa prirodom. 

#2 Crossfit treninzi – jedan od najpopularnijih vidova vežbanja

Crossfit treninzi predstavljaju kombinaciju kardio vežbi, treninga snage, treninga sa opterećenjima, treninga izdržljivosti i gimnastičkih vežbi. Crossfit je jedna od novijih disciplina za koju se opredeljuje sve veći broj ljudi. Lepa stvar kod krosfita jeste postojanje zajednice vežbača. 

Svaki krosfit trening je sačinjen od takozvanog treninga dana. Taj trening podrazumeva uvek zagrevanje, trening snage (sačinjen od kombinacije zgibova, čučnjeva, sklekova, krugova trčanja, simulacije veslanja, podizanja tegova i trbušnjaka), kao i konkretan trening (workout of the day).

Momak koju vežba u cross fit majici

#3 Kangoo jumps – uz zabavu do dobrog izgleda

Kangoo jumps program je prepoznatljiv po specijalnim tzv. kangoo cipelama, koje su zapravo i osnovni rekvizit za ovakav vid treninga. U pitanju je grupni fitnes program uz muziku, gde ćete se sigurno dobro zabaviti, a u isto vreme ćete intenzivno vežbati. U Beogradu postoji nekoliko fitnes centara koji nude baš ovaj program. 

Kangoo jumps program je spoj plesa i kardio vežbi, a utiče na redukovanje telesne težine, sagorevanje kalorija, otklanjanje celulita, povećanje fleksibilnosti, snage, izdržljivosti i oslobađanje negativne energije i stresa. Možda će vam na početku biti teško da se naviknete, ali kada jednom obujete ove atipične patike, uvidećete sve benefite upražnjavanja ove aktivnosti.

#4 HIIT trening program – za brzo postizanje rezultata

HIIT (High Intensity Interval Training), kao što mu i samo ime kaže predstavlja intenzivan trening koji uključuje nekoliko intervala vežbanja koji su kratki, a između njih se prave kratke pauze za odmor. Svaki interval (vežbanje i pauza) uključuje vremensko trajanje do 90 sekundi kako bi se sam vežbač navikao na tempo i karakteristike ovakvih treninga.

Za kratko vreme možete na kvalitetan način dovesti svoju kondiciju do perfekcije, ojačati kardiovaskularni i respiratorni sistem i ubrzati metabolizam.

#5 Grupni treninzi kao vid zajedničkog stimulansa

Pilates, joga, zumba ili neki drugi funkcionalni treninzi? Izbor je veliki, samo je potrebno da se opredelite za onaj koji vam najviše prija. Za bilo koji je neophodna disciplina, ali i motivacija. Rezultati će svakako posle određenog vremena da se osete i vide. Pokrenite se i uživajte u fizičkoj aktivnosti.

Za koji god trening program da se opredelite, u Beogradu možete pronaći veliki broj opcija, na vama je samo da odgovorno pristupite svom zdravlju i uključite bilo kakvu fizičku aktivnost. Sigurno ćete se osećati mnogo bolje!

Back to Top