Idealan ambijent za manje proslave u Beogradu – naši predlozi

Idealan ambijent za manje proslave u Beogradu – naši predlozi

Ma koliko veliki grad bio i ma kojim restoranskim kapacitetima raspolaže, i u velegradu kakav je Beograd najkomplikovanije je pronaći adekvatno mesto, pogotovo za manje proslave. Posebno zato što bi taj tražen prostor trebalo da ispuni određene zahteve i kriterijume.

Možda želite da rođendan proslavite sa najbližim prijateljima ili pak da obeležite neki uspeh u krugu porodice? Ako biste da organizujete slavlje povodom diplomiranja, krštenja ili pak venčanja na koje ćete pozvati do pedesetak gostiju, važno je da izaberete prijatan i adekvatan ambijent. Izdvojili smo nekoliko korisnih saveta koji vam mogu pomoći da napravite upravo takav izbor. Pročitajte.

Šta treba da poseduje prostor za vašu proslavu?

Kada tražite savršen ambijent za svoju manju proslavu u Beogradu, lepo bi bilo da bude na atraktivnoj lokaciji, blizu samim organizatorima proslave i/ili zvanicama – u svakom slučaju, što pristupačnije. Jedan od kriterijuma koji treba da ispunjava jeste da je solidno povezan i sa linijama gradskog, odnosno javnog saobraćaja, za one goste koji nemaju automobile ili nisu u situaciji da plaćaju taksi prevoz.

Mnogim ljudima je važno da restoran nudi primamljivo uređen prostor. U zavisnosti od prirode proslave, poželjno je da postoji i poseban deo koji je uređen kao igraonica za decu ili podijum za ples ili mesto za nastup nekih, posebno angažovanih izvođača u cilju zabave za male ili velike zvanice.

Idealno bi bilo da prostor obećava intimnu atmosferu, bez pogleda na tuđe stolove ili ometanja od strane tuđih pijanih gostiju i eventualnih opasnosti od izbijanja sukoba. Velika prednost je ako restoran poseduje sopstveni parking ili dovoljno mesta u blizini za parkiranje automobila gostiju.

Naravno, posebno je važno da za novac kojim plaćate usluge, dobijete maksimalno poštovanje prethodnog dogovora i da se obezbedi da se vaši gosti osećaju prijatno, da im je udobno i da sa vašeg događaja ponesu nezaboravne uspomene.

Beograd i brojne opcije za organizovanje proslave do 50 ljudi

Imajući sve ove preduslove u vidu, kao i uistinu bogatu aktuelnu restoransku ponudu u prestonici, ipak se može sa sigurnošću tvrditi da, kada tražite prostor za proslave do 50 ljudi, Beograd će vam ponuditi mnoštvo opcija.

No, da bi vaša potraga za idealnim mestom na kojem ćete organizovati svoju proslavu, trajala što kraće i bila što uspešnija, nužno je da pre početka pretraživanja na Guglu ili raspitivanja među poznanicima i prijateljima, definišete osnovne smernice kao što su budžet kojim raspolažete, vrsta ambijenta koji preferirate (tradicionalan, etno, moderan, ultramoderan), vrstu muzike i izvođače i zabavljače koje želite da angažujete.

Možda imate temu proslave koju želite da organizujete i posebne zahteve koje ona podrazumeva? Onfa će i to biti jedan od parametara za istraživanje. Važno je i koju vrstu hrane i pića želite. U prestonici možete pronaći restorane koji pripremaju i poslužuju domaću tradicionalnu, mediteransku, evropsku, azijsku itd, vegansku, posnu, hranu vezanu za određeno podneblje u smislu „grčko veče“, „kineski začini“, „podsećanje na Egipat“, „mirisi francuske kuhinje“, itd.

Razmislite i o načinu obezbeđenja posluženja – hoće li se hrana pripremati u objektu, u vašoj režiji ili ćete angažovati ketering servis. Još jedna tema za razmišljanje je i da li želite neku posebnu vrstu zabave koju eventualno želite da priredite gostima (plesače, trbušne plesačice, gutače vatre, mađioničare…

Proslava do 50 ljudi u sopstvenoj organizaciji ili u režiji kluba

Postoje klubovi u kojima možete iznajmiti samo prostor za vašu proslavu, uz eventualni dogovor da vam njihov menadžment obezbedi konobare, angažuje disk-džokeja ili živu muziku, zabavljače, snimatelje i fotografe, radnike koji će biti zaduženi za (eventualno) obezbeđenje. Podrazumeva se da se za nabavku hrane i pića pobrinete sami, bilo da hranu pripremate u sopstvenoj režili ili nabavljate u stilu „od pekara, preko mesara do poslastičara“, ili da ovaj deo organizacije prepustite profesionalcima koji se bave keteringom. Kada je piće u pitanju, sa dobavljačem se možete dogovoriti oko cene. Trebalo bi da bude povoljnija za veće količine. Raspitajte se o mogućnosti vraćanja onoga što preostane nakon zabave.

Druga, i naravno daleko ugodnija opcija, jeste da sa menadžmentom kluba ili restorana dogovorite celokupnu organizaciju proslave u njihovoj režiji. Većina klubova ima cenovnik za iznajmljivanje (ukoliko omogućuju samo to) i nekoliko menija među kojima možete odabrati onaj koji vama odgovara ili, pak, definisati potpuno drugačiji meni od ponuđenog.

Ne zaboravite – najmanje tri ponude su zlatno pravilo svakog uspešnog posla

Preoterećeni ste obavezama, žuri vam se, nemate mnogo ni vremena na volje za beskonačne obilaske restorana i klubova? Najčešće je tako, jer je vreme u kojem živimo trubulentno i zahtevno. Međutim, to vas ne opravdava ukoliko se opredelite za prvi klub koji vam je kolega pohvalio, a on se na kraju ispostavi kao promašaj.

Zlatno pravilo svakog posla, pa i ovog, definisanog kao „proslave do 50 ljudi“, jeste: prikupite najmanje tri ponude. Time ćete, čak i ako nikada niste radili ništa slično, steći makar okvirni uvid u stvarne cene, dobiti prostor za eventualna pogađanja, a i uvideti razliku od – do. Odnosno, imati mogućnost i izbora i upoređivanja.

Važne sitnice koje mogu obogatiti vašu proslavu

Prostor za proslavu do 50 ljudi ne mora imati neke prateće sadržaje koje biste vi želeli, ali se zato možete sami potruditi oko njihovog obezbeđivanja. Nemate li vremena, dovoljno veština ili znanja, svakako među rođacima, prijateljima i kolegama imate nekog vičnog onome što nazivamo kreativnošću.

Kreativci mahom sa zadovoljstvom prihvataju priliku da nekome pomognu, ali i sam izazov: da od kartona i uz pomoć boja naprave pano za fotografisanje, da za male goste izrade originalne kapice od papira ili kartona. Takođe, mogu za tematsku proslavu da urade određene komade dekoracije koji će asocirati na epohu, državu, film ili omiljenu pesmu slavljenika.

maskenbal-proslava
Pexels.com

Ukoliko klub ne obezbeđuje dekoraciju stolova, takođe se možete opredeliti za varijantu „uradi sam“: kreativci iz vašeg okruženja ili oni koje angažujete na preporuku, mogu vam izraditi ikebane od prirodnih materijala, od klasova pšenice i listova kukuruza, preko papira i platna. U prodavnicama za hobiste takođe možete pronaći elemente za dekoraciju. Sa bakama koje na pijacama prodaju cveće iz svoje bašte možete se dogovoriti da vam (bar dan pre proslave) dostave željenu količinu cveća…

Organizovanje svake, pa i proslave za 50 ljudi, i u gradu veličine Beograda, moguće je i bez velikih stresova i problema, kao i bez prevelikih troškova koji se podrazumevaju ako se krene u zadnji čas. Zato, krenite u planiranje na vreme, odaberite u mnoštvu ponuđenog onaj klub koji odgovara vašim potrebama i mogućnostima. Definišite svoje i zadatke kluba i… počnite da razmišljate o garderobi, frizuri, budžetu za kićenje muzike i uživajte i u ovom segmentu svoje proslave.

Back to Top