Da li imate svoju online prodavnicu, ali ne uspevate da privučete kupce? Ako mislite da imate ovaj problem, nemojte brinuti, jer ga možete rešiti uz nekoliko korisnih trikova koji će vam pomoći da unapredite svoj sajt. U nastavku teksta pokazaćemo vam par korisnih saveta koji će učiniti da vaša online prodaja procveta i da privuče veći broj kupaca.
SEO optimizacija online prodavnice
Prvo i najvažnije, trebali biste obratiti pažnju na SEO optimizaciju vašeg sajta. Ova optimizacija će poboljšati rangiranje sajta na Google-u i na taj način privući više kupaca. Važno je razumeti proces SEO optimizacije i zašto je ona bitna. SEO za online prodavnice je ključan za uspešnost poslovanja, jer u velikoj meri poboljšava sajt i povećava njegovu vidljivost. U Beogradu možete pronaći agenciju koja će na najbolji način uraditi optimizaciju vašeg sajta i unaprediti ga.
Kada je vaša prodavnica dobro optimizovana za pretraživače, to znači da će se vaša prodavnica pojaviti među prvim rezultatima pretrage kada neko traži proizvode ili usluge koje vi nudite. To povećava šanse da posetioci kliknu na vašu prodavnicu i obave kupovinu.
Budite aktivni i ažurirani
Vaša online prodavnica treba imati opciju za pitanja i komunikaciju sa kupcima. Potrebno je brzo odgovarati na zahteve i pitanja kupaca. Kada kupci vide brzu reakciju na njihove upite, stiču poverenje u vašu prodavnicu i osećaju se sigurno prilikom obavljanja kupovine. Obezbedite odličnu korisničku podršku i pružajte kupcima informacije i podršku tokom celog procesa kupovine.
Takođe, ukoliko ste u mogućnosti, razmotrite dodavanje opcije za kontaktiranje, kako bi kupci mogli da komuniciraju sa vama i reše sve nedoumice u vezi sa proizvodom. Na taj način ćete ih još lakše uverili da je vaš proizvod ono što im je zaista potrebno.
Jednostavnost korišćenja sajta
Kada je jednostavnost korišćenja sajta u pitanju, postrudite se da sve bude podešeno tako da korisnik može intuitivno da ide kroz sajt i sa lakoćom pronalazi sve što mu je potrebno. Potrudite se da vaš sajt bude jednostavan za navigaciju. Olakšajte korisnicima da pronađu proizvode, dodaju ih u korpu i neometano obave plaćanje.
Takođe, mogućnost registracije na sajt i određene pogodnosti i popusti će dodatno motivisati kupce da vam daju svoj novac.
Da biste sve kupce podstakli na kupovinu vašeg proizvoda, možete ih notifikacijama obaveštavati o novim proizvodima, akcijskim cenama i svim opstalim pogodnostima za stalne kupce, ali i one nove.
Koristite plaćene internet reklame
Internet reklame će dovesti više kupaca na vaš sajt i omogućiti da veliki broj ljudi vidi vaše proizvode. Reklame su veoma pristupačne, pa ćete za malo novca imati veliki učinak.
Možete koristiti različite vrste internet reklama, kao što su Google Ads ukoliko je u pitanju web prodavnica ili Facebook i Instagram reklame za reklamiranje proizvoda na društvenim mrežama, u zavisnosti od toga gde se nalazi vaša ciljna publika.
Važno je da ciljate pravu publiku i da prilagodite svoje reklame tako da budu privlačne i relevantne za njih. Na taj način ćete privući više posetilaca koji će se zainteresovati za vašu online prodavnicu i povećati šanse za ostvarivanje prodaje.
Dobar dizajn sajta
Dobar dizajn sajta kao i kvalitetne fotografije proizvoda su ključni za privlačenje pažnje kupaca. Vizuelni identitet sajta je veoma bitan jer ćete biti prepoznatljivi. Obratite pažnju na izgled celokupnog sajta. Dizajnirajte ga tako da bude privlačan, pregledan i da odražava stil i vrednosti vaše prodavnice.
Dobre fotografije proizvoda će ubediti kupce da je to pravi proizvod za njih. Treba staviti fotografije proizvoda iz svih uglova kako bi kupci imali bolji uvid u proizvod.
Ukoliko nemate adekvatnu opremu i niste vešti u fotografisanju, možete angažovati profesionalnog fotografa koji će svaki proizvod predstaviti na najbolji način.
Mobilna optimizacija online prodavnice
Mobilna optimizacija sajta je neophodna, jer bez nje ćete izgubiti veći deo potencijalnih kupoaca. S obzirom na to da većina ljudi ogroman deo dana provodi na svom mobilnom telefonu, vaša online prodavnica mora biti optimizovana i za mobilne uređaje kako bi iskoristila taj potencijal. Treba da se prilagođava veličini ekrana na kojem se prikazuje.
Osigurajte da sajt bude dobro organizovan i lak za korišćenje, ljudi nemaju vremena da dugo istražuju i opterećuju se oko nalaženja nekih stvari. Treba im sve lepo servirati i predstaviti na najbolji mogući način. Nvigacija online prodavnice mora da bude jednostavna i da se proizvodi lako mogu dodati u korpu i kupiti putem mobilnog uređaja.
Kvalitetna mobilna optimizacija je ključna za uspešno poslovanje online prodavnice u današnjem digitalnom dobu prepunom tehnoloških inovacija.
Uzimajući u obzir ove savete i primenjujući ih na vašu online prodavnicu, možete privući više kupaca i ostvariti veći profit. Važno je da budete uporni, da pratite trendove i da redovno ažurirate svoju prodavnicu kako biste ostali konkurentni na tržištu.
Kao što vidite, male promene mogu imati izuzetno veliki uticaj na unapređenje vašeg biznisa, iskoristite svoju šansu i kreirajte online prodavnicu koja može da parira ostalim.