Agencija Block&Roll u saradnji sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Beogradu organizuje program prakse. U Block&Rollu to ne znači stajanje sa strane i posmatranje iz daljine. To znači ulazak u svet marketinga – odmah, konkretno i uz pravu podršku.
Ova prilika namenjena je studentima Ekonomskog fakulteta, smer marketing, koji su na završnoj godini osnovnih studija sa najviše pet preostalih ispita, ili na master studijama istog smera. Program traje tri meseca, a najbolji praktikanti biće pozvani da postanu deo stalnog Block&Roll tima. Ova praksa predstavlja most između fakultetske teorije i stvarnosti na tržištu, a svakodnevni rad u timu profesionalaca učiniće ovaj prelaz korisnim, kreativnim i podržavajućim.
Block&Roll okuplja timove sa bogatim iskustvom u kreiranju i vođenju marketinških kampanja. Praktikantima se pruža mentorska podrška, redovan i konkretan fidbek, kao i mogućnost da se upoznaju sa svim aspektima rada u marketinškoj agenciji, uz pomoć akaunt, kreativnih i art direktora. Radna atmosfera je prijateljska, sa akcentom na kreativnu slobodu i timski duh.
Timski rad nije samo fraza – on je osnova svakog uspeha u Block&Roll-u. Učenjem od iskusnijih kolega i razmenom znanja sa drugim praktikantima, polaznici razvijaju ne samo stručne veštine, već i sigurnost da sutra mogu stati iza sopstvene ideje.
Agencija Block&Roll je poznata po kampanjama koje pomeraju granice, kako kreativno, tako i društveno. Jedan od ključnih principa koji stoji iza rada agencije jeste verovanje da marketing ima smisla tek kada ideja ima dublji cilj – bilo da je to osmeh, pokretanje razgovora ili društvena promena. Osmislili su Dobre čiviluke, Mastilo koje nestaje, Knjige drugačije od drugih, a pomogli su i da se vidi Svet očima izbeglica.
Kao primer toga stoji kampanja „Dobri čiviluci“, pokrenuta pre šest godina u okviru proslave desetogodišnjice agencije. U saradnji sa kompanijom Jysk, Block&Roll je osmislio projekat kroz koji su građani Beograda mogli da ostave ili preuzmu polovnu garderobu na dva punkta u gradu. Kampanja je promovisala ideju solidarnosti, ali i reciklaže, kroz svakodnevne predmete – poput suknje koja više ne može da se zakopča, košulje lošeg dezena ili džempera koji podseća na bivšeg.
Drugi primer je kampanja „Mastilo koje nestaje“, realizovana u saradnji sa Institutom za transfuziju krvi Srbije. U fotokopirnicama, između stranica studentskih skripti, pronalazila se poruka: „Nestalo nam je mastila. Šta je najstrašnije što može da se desi? Da padneš ispit? Preživećeš. Neko neće.“ Cilj je bio podstaći studente da postanu dobrovoljni davaoci krvi, uz poruku koja jasno ukazuje na dugo prisutan problem i to koliko je važno uključiti se.
Kampanja „Knjige drugačije od drugih“ još je jedan primer društveno angažovanog rada Block&Rolla. U saradnji sa izdavačkom kućom BOOKA stvorena je edicija od pet najčitanijih naslova kuće BOOKA sa koricama koje su ilustrovale osobe sa smetnjama u razvoju. Poruka je bila snažna: kao i kod knjiga, i kod ljudi je najvrednije ono što se nalazi unutra. Prihod od prodaje bio je doniran udruženju „Dečje srce“.
U vreme izbegličke krize, Block&Roll je u saradnji sa Fondacijom „Divac“ i USAID-om realizovao još jednu jedinstvenu akciju. U izbegličkom centru organizovana je radionica za digitalnu fotografiju, a učesnici su dobili foto-aparate i pozvani da zabeleže Beograd iz svog ugla. Tako su nastali autentični dokumenti jednog istorijskog trenutka – pogleda ljudi u prolazu, u nadi i pokretu.
Agencija Block&Roll kontinuirano pokazuje da dobra ideja može biti više od reklame – može biti glas onih kojima je najviše potreban. Dobre ideje koje prkose monotoniji ključ su Block&Roll kulture, a tu fališ samo ti – zato iskoristi svoju šansu i prijavi se na praksu.
Prijave i dodatna pitanja na: office@block.rs.