Unikatni promotivni materijal još jedan brend  srpskih festivala

Unikatni promotivni materijal još jedan brend  srpskih festivala

Priča o letnjim festivalima u Srbiju je došla iz Evrope. Kako bi posle Drugog svetskog rata razvili turizam mnogi evropski gradovi pokrenuli su ideju festivala i otvorili priliku da se kvalitetnom kulturnom ponudom bore za turiste. Za  zemlje koje nemaju more, ali i one koje imaju svoju obalu, festivali su jedan od glavnih vidova letnje zabave. Danas u Francuskoj ne postoji mesto ili selo u kome se tekom leta ne organizuju bar dva-tri festivala koji su uglavnom vezani za promociju kulturne baštinje. Po ugledu na evropske gradove prvi festival u Srbiji organizovan je šezdesetih godina, bio je to prvi sabor trubača „Guča“. 

U Srbiji festivali vraćaju veru u život u našim gradovima

Tokom leta se u Srbiji održi više od sto kulturnih manifestacija koje za cilj imaju promociju materijalne ali i nematerijalne baštine. Kulturni festivali su brend naših velikih gradova, vrlo privlačni domaćim i stranim turistima, poput Festa, Bitefa,BEMUS-a, Belgrade beer festa, Nišvila, EXIT-a, Lovefesta i mnogih još. Nema grada u Srbiji koji tokom leta ne organizuje neku manifestaciju podredjenu promociji kulturne baštine tog kraja, pa su na daleko čuvene i van okvira naše zemlje poznate manifestacije koje promovišu tradicionalnu srpsku kuhinju: Belmužijada, Čvarkijada, Kobasicijada, Jagnjijada, Pršutijada, Roštiljijada, Pihtijada, Slaninijada, Dani bureka i Dani banice. Velika posećenost ovih manifestacija vraća veru u značaj tradicije ali i veru u dobrobit života u srpskim gradovima. Vrhunski organizovane manifestacije bude samopouzdanje kod gradjana da je dobro živeti u srpskim gradovima. To je prvi utisak koji nose fotografije sa manifestacija i poziranje ispred originalnih promotivnih scenografija, mobilnih displej sistema, pultova i banera.

Kako promotivni materijal postaje brend srpskih manifestacija?

 Utisak vrhunske organizacije dolazi od dobre promocije, odlične organizacije i kvalitetnih i praktičnih rešenja promotivne scenske pozadine. Reklamnoj scenskoj pozadini se daje sve veći značaj u organizaciji manifestacija. U eri društvenih mreža, dobra pozadina za fotograsisanje je najbolji vid reklamiranja manifestacije koja se vrlo lako širi u virtuelnom svetu. Mnogi posetioci se ushićeno fotografišu ispred unikatnih LED displeja, cobra displeja i backwalova koji zbog poruke koju šalju predstavljaju pravi zaštitni brend srpskih manifestacija. Vrhunski odradjen promotivni materijal rezultat je stručnog tima u kompanijama koje se bave štampom promotivne scenske dekoracije poput GMT kompanije. Uz njihovu pomoć organizatori manifestacija s lakoćom postižu najviše standarde i iz godine u godinu privlače sve veći broj posetilaca.

Originalnost promotivne scenske dekoracije na manifestacijama

Zahvaljujući originalnim scenskim dekoracijama neki od naših festivala prepoznati su medju posetiocima kao dogadjaji vrhunskih performansi. Zasluge pripadaju timu i kompanijama koje pružaju takvu idejnu podršku i mogućnost da štampom scensku pozadinu pretvori u originalan promotivni materijal. Originalnost promotivne scenske dekoracije zavisi od grafike koja se štampa na platnu i koja idejno treba da pošalje poruku o vrhunskom performansama dogadjaja. Ideje uglavnom poteknu od organizatora manifestacija koji najbolje poznaju sklonosti posetilaca, mada se neretko dešava da u nedostatku ideja u pomoć priskoči tim kreativnih stručnjaka . Oni idejno rešavaju svaki zadatak i kvalitetno osmišljenom scenografijom i štampom podižu rejting manifestacije.Detaljnije o svim vrstama promotivnih materijala možete videti na linku https://gmt.rs/sr/.

Visok kvalitet materijala 

Poslednjih godina je trend u organizaciji velikih manifestacija da se PVC materijali na kojima se štampa reklamni promotivni materijal zamene tekstilnim poliesterskim materijalima.  Visok kvalitet LED displeja, backwalova, banera, pultova obezbedjuju digitalnom štampom sublimatik bojama na scenskim platnima. Boje su izuzetno postojane pa scenska dekoracija na manifestacijam, festivalima i koncertima, odoleva svim atmosferskim uticajima. Platna su otporna na UV zračenja što im omogućava dugotrajnost i mogućnost višestruke eksploatacije. Za ovu vrstu platna sertifikatima se garantuje vodootpornost što je veoma bitno pošto se koristi za promociju na otvorenom. Reklamna scenska dekoracija se štampa na tekstilnim poliesterskim materijalima koji osim te ekološke komponente koja se ističe kao veoma zanačajna pružaju i mogućnost jednostavnog korišćenja i održavanja. Za razliku od PVC materijala, tekstilni materijali se ne lome i ne gužvaju. 

Izuzetni scenski efekti promo dekoracije na manifestacijama

Često se na scenama festivala koristi jako osvetljenje koje se lako reflektuje na PVC materijalima. Za razliku od PVC materijala tekstilni materijali ne stvaraju nikakvu refleksiju prilikom direktnog osvetljenja. Zato se tekstilni poliester popularno zove i materijal za direktno osvetljenje. Postoji i posebna vrsta ovog materijala za prosvetljenje. Kada se na taj materijal bogato nanesu boje onda je neophodno njihovo termofiksiranje. Ovako uradjena scenska dekoracija prilikom prosvetljenja daje fascinantne scenske efekte. Izrada velike scenske grafike je vrlo jednostavna iako tako ne deluje zbog površine platna. Scenska grafika se postavlja jednostavnim lepljenjem na platna koja se koriste za izradu promotivne scenske dekoracije. Ukoliko su formati toliko veliki da slika mora da se kreira iz delova onda se ti delovi šiju specijalnim koncem koji je nevidljiv za publiku. Tako se po vrlo visokim standardima radi promotivna scenska dekoracija koja zadovoljava potrebe svake manifestacije.

Back to Top